http://www.dpgr.gr/wallpapers/images/unafraid_summer%20time.JPG

Η οθόνη της τηλεόρασης σβηστή.

Πιτσιρίκος με ποδήλατο, τρέχει σαν δαιμονισμένος για να μην λίωσουν τα παγωτά στη σακούλα που έχει κρεμασμένη απ΄το τιμόνι.

Άμμος στα πατάκια του αυτοκινήτου.

Ρούχα μουσκεμένα στο στήθος και στη μέση, αποκαλύπτουν το σχέδιο του μαγιώ.

Στο ψυγείο, στη θέση για το γάλα, ένα μισοάδειο μπουκάλι τσίπουρο.

Στικ αμμωνίας μέσα στην τσάντα σου.

Κινητό παρατημένο και αφόρτιστο.

Τα μεσημέρια έχει ησυχία. Κοιμάσαι.

Στον πάγκο στέκουν για μέρες ασάλευτα, το ρολόι μου, το άρωμα και τα βαφτικά σου.

Δεν νοιάζεσαι για εφημερίδα. Αγόρασες βιβλίο. Εγώ, ύστερα από μήνες πήρα αθλητική.

Έβαλες το ξυπνητήτρι πιο νωρίς για να προλάβεις την ανατολή. Δε χρειάστηκε. Δεν είχαμε κοιμηθεί ως τότε.

Με κοιτάς για ώρα λες κι είμαι το μόνο πλάσμα στον κόσμο, ξαφνικά τινάζεσαι, μου χαμογελάς, σηκώνεσαι και έρχεσαι δίπλα μου, με χαϊδεύεις και μου φιλάς γλυκά τα μαλλιά


Υ.γ. Ο Καημός ήταν, είναι και θα είναι πάντα εδώ. Αρκεί να ξέρεις να διαβάζεις ...τους υπότιτλους...
Bookmark and Share

7 σχόλια:

On 3 Αυγούστου 2009 στις 2:04 μ.μ. , One Happy Dot είπε...

Οι εικόνες πανέμορφες, οικείες και κατανοητές...τι το ήθελες το πι ες για να χάσω τη μπάλα??? Άντε με το καλό αύριο...και εισητηριάκια πήρα σου λεω!

 
On 3 Αυγούστου 2009 στις 6:56 μ.μ. , zoyzoy είπε...

Ολο το νόημα και η ουσία σ'ενα υπότιτλο!
Χωρίς πολλά λόγια μιλάνε οι εικόνες και λένε τόσα!!
Καλές διακοπές!

 
On 4 Αυγούστου 2009 στις 5:48 π.μ. , ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

Αγαπημένος ο καημός...
Όμορφες στιγμές...
..."Μυρίζουν" Αύγουστο!

Να περνάς όμορφα ΚΑΗΜΕ μου!

 
On 4 Αυγούστου 2009 στις 9:18 π.μ. , Μελίτη είπε...

Αγαπημένε μου φίλε,
επέστρεψα από διακοπές για να ξαναφύγω σε λίγες μέρες. Δεν υπήρχε όμως περίπτωση να μην "περάσω" να σε "δω" λιγάκι.
Το καλοκαίρι σου είναι πανέμορφο και τόσο όμορφα ζωγραφισμένο!
Χίλια φιλιά Αυγουστιάτικα...

 
On 5 Αυγούστου 2009 στις 7:07 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@onehappydot, το καλό έγινε και η μπάλα δεν χάθηκε και είμαστε όλοι χαρούμενοι!!!

@zoyzoy, οι εικόνες και οι μυρωδιές είναί πάντα αποκαλυπτικές. Καλές διακοπές και σε σένα zoyzoy μου!

 
On 5 Αυγούστου 2009 στις 7:09 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@πρωτόπλαστη,
"...ξεροί Καημοί και νερό θαλασσινό...Aγιος ο Έρωτας, άγιος καημός
δικός μου και ο Αύγουστος
με τις μεγάλες μνήμες!"
Καλό απόγευμα γλυκιά μου Πρωτόπλαστη!

 
On 5 Αυγούστου 2009 στις 7:12 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@Μελιτη, Μελιτάκι μου αγαπημένο εύχομαι να περνάς τόσο καλά όσο υποδηλώνει η απουσία σου!!! Έχεις τα φιλιά και την αγάπη μου και όλες τις ευχές μου και για τη δεύτερη ...γουλιά των διακοπών σου!!!