Παράπονα

Posted by Γ.Π. under
Έχω παράπονα
Πολλά.
Δίκαια και άδικα.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiSj1YhxV3LJ_7579wRl-dW7suMnpyW2Mj53wA1KCT_BEbl9trMskFFbjb2PHjmbX7_HKMHcryk-Wf_2MEh7SJoxUR-10c3m1TtL2ZGWutjAgOewPnlU40pRyGv3DgF0X88zu5xXMh-56hW/s320/IMGP2494.jpg

Έχω παράπονα από μένα.
Και από τον πόλεμο που αδιάκοπα μαίνεται εντός μου...

Έχω παράπονα από εσένα.
Που δε με πήρες από το χέρι να με περάσεις μια φορά απέναντι...

Έχω παράπονα από τον κόσμο.
Που δεν έκανε τον κόπο να με χωρέσει, που δεν έκανε τον κόπο να μου αρέσει.

Έχω παράπονα από Εκείνον.
Που δεν μου άνοιξε τις πόρτες που ήθελα. Κι που άφησε να κλείσω τις πόρτες που μου άνοιγε.

Δεν ήθελα πολλά. Δεν θέλω πολλά.
Αγάπη, κατανόηση, αναγνώριση, χαμόγελο και ελπίδα.



Υ.Γ. Ίσως κάποιος ψυχολόγος να διέγνωσκε "καταπιεσμένη κοινωνικότητα" αλλά εγώ τις τελευταίες μέρες απλά δεν θέλω να δώ κανέναν κερατά!
Bookmark and Share

12 σχόλια:

On 26 Αυγούστου 2009 στις 7:25 μ.μ. , Roadartist είπε...

..σου χαμογελώ..

 
On 27 Αυγούστου 2009 στις 12:43 π.μ. , jacki είπε...

Ούτε εμένα;
(καλά κερατά δε με λες.. αλλά κερατού :) )
Σε νιώθω απόλυτα πάντως.. Το παθαίνω κι εγώ που και που.
Καληνύχτα..

 
On 27 Αυγούστου 2009 στις 8:26 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@roadartist, και είναι από μόνο του πολύ....!!!

 
On 27 Αυγούστου 2009 στις 8:28 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@jacki, ξέρεις τι αισθάνομαι για σέαν αλλά θέλεις...να το ακούς! Φιλι κι αγκαλιά για την Jacki! Πάντα!Όπως και να χει!

 
On 27 Αυγούστου 2009 στις 10:15 π.μ. , zoyzoy είπε...

Είναι αρκετές φορές που νοιώθω έτσι ακριβώς δεν γνωρίζω πως το λέει ο ψυχολόγος εγώ το λέω "απέραντη θλίψη"
Καημέ μου τά'χεις από μένα αυτά που ζητάς μια ζεστή αγκαλιά και φιλιά θαλλασινά για "ν'ανέβεις"

 
On 27 Αυγούστου 2009 στις 2:38 μ.μ. , Antoine είπε...

Κερατά συγκεκριμένα ή απλώς τον περιβάλλοντα χώρο;

 
On 27 Αυγούστου 2009 στις 6:34 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@zoyzoy,σε ευχαριστώ απ την καρδιά μου για την αγάπη σου zoyzoy μου! Είσαι η θάλασσα τούτου του ιστολογίου και ξέρεις πόσα πολλά μπορεί αυτό να σημαίνει...

 
On 27 Αυγούστου 2009 στις 6:36 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@antoine, επιστρέψατε αγαπητε; Κερατά αφηρημένα θα έλεγα αλλά και πάλι ίσως αν ήθελα κάποιον να δω θα προτιμούσα να ήταν ...κερατάς!

 
On 27 Αυγούστου 2009 στις 7:01 μ.μ. , One Happy Dot είπε...

Δίκαια ή άδικα όταν ενα παιδί έχει παράπονα το λιγότερο που μπορεί να κάνει κανείς είναι να το πάρει από το χέρι, να το πάει μια βόλτα στη θάλασσα και παρέα με ενα παγωτό χωνάκι να βρούνε λύση για ολα τα μικρά και μεγάλα προβλήματα του κόσμου!
(όταν έχεις όρεξη για παγωτό let me know!)

 
On 28 Αυγούστου 2009 στις 1:07 π.μ. , Antoine είπε...

Ούτε χωρισμένος να ήσουν πια...

 
On 28 Αυγούστου 2009 στις 8:30 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@One Happy dot, γυριιίσατεεεε;(με φωνή Καρέζη...)
Θα σε ενημερώσω όταν δε θα έχω όρεξη για παγωτό! Τότε τα πράγματα θα είναι σίγουρα πιο ανησυχητικά!!!!

 
On 28 Αυγούστου 2009 στις 8:31 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@antoine, τουλάχιστον από αυτό δεν κινδυνεύω (νομίζω κι όλας δηλαδή...)
Το κερατάς δεν πάει με τη σεξουαλική έννοια αλλά με την έννοια της ...μη τήρησης των "συμφωνηθέντων"!