Πρωτιές

Posted by Γ.Π. under
Η πρώτη γουλιά καφέ ... στην πόρτα του ασανσέρ

Το πρώτο φιλί ...στο κάθισμα του συνοδηγού και έξω να βρέχει

Το πρώτο τσιγάρο ... στη σκοπιά στα σύνορα

Το πρώτο ψέμα ... αθώο

Η πρώτη στιγμή ελευθερίας ... βγαίνοντας από την πόρτα του γραφείου Παρασκευή απόγευμα

Το πρώτο σιντί ... αγοράστηκε χωρίς να υπάρχει cdplayer

Η πρώτη μπάλα ... για πάντα στο σπίτι της γεροπάραξενης της γειτονιάς (όταν μπήκε εκεί σπάζοντας το παράθυρο)

Το πρώτο ξύρισμα ...νωρίτερα από ότι έπρεπε (γιατί έπρεπε πια να γίνουμε άντρες)

Η πρώτη ματιά στην εφημερίδα ... στα αθλητικά

Η πρώτη μέρα ...πάντα δύσκολη






Bookmark and Share

23 σχόλια:

On 4 Δεκεμβρίου 2009 στις 10:44 μ.μ. , roadartist είπε...

Κάποιες πρωτιές είναι συναρπαστικές, κάποιες δύσκολες..

Δε μου αρέσει το καινούργιο τραγούδι του Σαββόπουλου.. Δε ξέρω με το που το άκουσα με χάλασε..Εσένα?

 
On 4 Δεκεμβρίου 2009 στις 11:32 μ.μ. , kariatida62 είπε...

Kάθε αρχή και δύσκολη, κάθε αρχή και μια ανανέωση...
Στην πρώτη φορά γεύεσαι πάντα την παρθενία!!!

 
On 5 Δεκεμβρίου 2009 στις 2:41 π.μ. , Σταλαγματιά είπε...

Όλα όσα θα μείνουν για πάντα στην καρδιά μας είναι εκείνη που πρώτη φορά γευτήκαμε !!

Πολύ γλυκό!
Καλό ξημέρωμα

 
On 5 Δεκεμβρίου 2009 στις 6:02 μ.μ. , zoyzoy είπε...

Η πρώτη φορά μας μένει αξέχαστη χαραγμένη στη μνήμη μας ευχάριστα ή δυσάρεστα!
Κάθε αρχή και δύσκολη!

Καλό ΣΒΚ να'χεις!!

 
On 5 Δεκεμβρίου 2009 στις 7:37 μ.μ. , Γαία είπε...

Σ ευχαριστώ Καημέ...Πολύ συγκινητικό κ νοσταλγικό αντάμα.Πρωτιές που θυμήθηκα ευχάριστα κ έκανα με την αδεξιότητα του πρωτάρη, που καμαρώνω γι αυτές...Και οι άλλες που πόνεσαν, που κόστισαν, που δεν τα πήγα και τόσο καλά...αλλά τις γεύτηκα όλες. Καλό βράδυ!

 
On 5 Δεκεμβρίου 2009 στις 7:40 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@roadartist, νομίζω ότι είναι ένα χαρούμενο εξωστρεφές τραγουδάκι! Φυσικά δεν έχει τα βάθος και τη βαρύτητα άλλων αλλά μου αρέσει, ειδικά για την ιδιαίτερη ερμηνία του Νιόνιου!
Φιλιά αρτιστάκι μου!

 
On 5 Δεκεμβρίου 2009 στις 7:42 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@kariatida, συμφωνώ στο κάθε αρχή και δύσκολη! Ίσως είναι αυτή και η γλύκα όταν τα πρωτο-καταφέρνεις!

 
On 5 Δεκεμβρίου 2009 στις 7:43 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@Σταλαγματιά, σταλαγματιά μου ακριβώς αυτό το αίσθημα της γλυκιάς ανάμνησης με οδήγησε σε αυτή την ανάρτηση. Χαίρομαι πολύ που στο μετέδωσα!

 
On 5 Δεκεμβρίου 2009 στις 7:44 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@zoyzoy, εδώ διάλεξα κάποιες από τις "ευχάριστες" πρωτιές. Μερικές φορές είναι πιο βολική η επιλεκτική μνήμη,ε;
Φιλιά γλυκιά μου ταξιδεύτρια!

 
On 5 Δεκεμβρίου 2009 στις 7:46 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@Γαία, Ευαίσθητοι και λογικοί. Ώριμοι αλλά Πεινασμένοι ακόμα για πρωτόγνωρες εμπειρίες. Έτσι αξίζει να ζούμε! Καλό Σαββατόβραδο Γαία μου!

 
On 6 Δεκεμβρίου 2009 στις 12:54 μ.μ. , kariatida62 είπε...

Έχω ένα δώρο Χριστουγεννιάτικο για σένα Καημέ και σε περιμένει σπίτι μου.
Αν θέλεις πέρνα να το πάρεις

 
On 6 Δεκεμβρίου 2009 στις 2:19 μ.μ. , mahler76 είπε...

δύσκολη άλλα γλυκιά με κάποιο τρόπο. Καλή σου μέραααα

 
On 6 Δεκεμβρίου 2009 στις 4:58 μ.μ. , One Happy Dot είπε...

Κάθε πρωτιά έχει τον τρόπο της να βρίσκει μια θέση στο κουτί των αναμνήσεών μας...να έχουμε μια ιστορία να πούμε όταν ενα βλέμμα κατανόησης δούμε, όταν κάτι ή κάποιος μας θυμίσει εκείνη την πρώτη μας φορά...
Τεράστιο φιλί, οχι το πρώτο βεβαίως βεβαίως, και καλή Κυριακή αγαπημένο μου!

 
On 6 Δεκεμβρίου 2009 στις 8:18 μ.μ. , ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

To πρώτο βήμα...σε όλα! Το πρώτο δειλο βήμα...πόσο γλυκό είναι; Και πόσο δύσκολα διαγράφεται από τη μνήμη;

Στις πρωτιές μας, λοιπόν!

Φιλί στον αγαπημένο μου καημό!

 
On 6 Δεκεμβρίου 2009 στις 10:59 μ.μ. , Μελίτη είπε...

Πάντα ό,τι έρχεται πρώτο στη ζωή μας, μας συγκινεί και μας μαγεύει. Η επανάληψη ισοπεδώνει τα πάντα, τους αφαιρεί την φρεσκάδα τους και εκείνη την ξεχωριστή αύρα της πρώτης φοράς. Οι πιο γλυκές μας θύμησες, είναι πάντα από ό,τι ήρθε πρώτο στη ζωή μας...

 
On 7 Δεκεμβρίου 2009 στις 3:39 π.μ. , Angelos είπε...

Τα καλύτερα ποστ είναι αυτά που σε ταξιδεύουν.

Μόλις έκανα και εγώ ένα ταξίδι στις δικές μου πρώτες φορές...

Ευχαριστώ...

και ας ελπίζουμε σε πιο όμορφες μέρες.

 
On 7 Δεκεμβρίου 2009 στις 9:49 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@kariatida, πολύ ..."προσωπικό" το δώρο σου kariatida μου. Και χρηστικό ταυτόχρονα...;)))
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

 
On 7 Δεκεμβρίου 2009 στις 9:51 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@mahler, Καλημέρα Mahlerάκο!!!!!
Καλή βδομάδα θα (;) έχουμε!

 
On 7 Δεκεμβρίου 2009 στις 9:52 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@one happy dot, καλημέρα τελίτσα μου!!!! Δεν ξέρω, νομίζω μου λείπεις που ..."αραίωσες λίγο" τις παρουσίες σου! (ή σε θέλω περισσότερο!!!)

 
On 7 Δεκεμβρίου 2009 στις 9:54 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@Πρωτόπλαστη, δειλό και αμήχανο αλλά τόσο αθώο που δικαιώνεται ότι κι αν κάνει!
Καλημέρα και καλή εβδομάδα Πρωτόπλαστή μου! (τι γλυκό να καλημερίζεσαι με τόσους φίλους πρωί Τσαγκαροδευτέρας!!!!)

 
On 7 Δεκεμβρίου 2009 στις 9:55 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@Μελίτη, είναι και άλλη μια πρωτιά (χάρις σε σένα) αυτές τις μέρες που δεν μπορώ να αναφέρω. Κοντεύω να το τελειώσω Μελίτη μου, και θα επανέλθω με αναλυτικά σχόλια!!!!
Καλή μας εβδομάδα!

 
On 7 Δεκεμβρίου 2009 στις 9:56 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@Angelos, καλωσήρθες στην παρέα μας φίλε! Να μια ακόμα πρωτιά! Σε ευχαριστώ την ..."συνενοχή"!

 
On 8 Δεκεμβρίου 2009 στις 4:42 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

πω πω... ζήλεψα το ομολογώ!
θα κάνω κι εγώ κάποια στιγμή ένα παρόμοιο ποστάκι με πρωτιές... :Ρ μου επιτρέπεις ε; :)))

όσο για τον Σαββόπουλο... τον είχα συνηθίσει καλύτερο και απογοητεύτηκα :(

φιλούδια Καημέ μου