Σου γράφω πρώτη του Δεκέμβρη είναι μεσάνυχτα βαθιά
κοιμάται ο κόσμος τώρα πια μ' έναν καημό που να μη σε βρει





Βλέπεις θεάματα πληρώνεις φόρους
επιθυμώντας μ' όλους τους πόρους
να ζεις μονάχα με δικούς σου όρους
και να 'σαι ο ίδιος σου πομπός




Μα το παιδάκι κλαίει
Δεν ξέρει γιατί φταίει. Δεν έχει πού να πάει
Τα νύχια του μασάει και βρέχει τα σεντόνια
Αποσυρμένο χρόνια στης φάτνης του τα βάθη
‘’Καλά να πάθει – Καλά να πάθει - Καλά να πάθει’’






Αυτό είμαι, ό,τι κι αν κάνω, όσο αλλάζω χρόνο χάνω
είμαι αυτό, για τόσο φτάνω.




Μυαλό δε θα βάλει αυτό το κεφάλι
Και κλαίει, υποφέρει, πονά
Μα όσα κι αν πάθει
Τα ίδια τα λάθη
Θα κάνει ξανά και ξανά

Bookmark and Share

12 σχόλια:

On 1 Δεκεμβρίου 2009 στις 9:02 π.μ. , Μελίτη είπε...

Τι όμορφα που ξεκινάει ο μήνας, τόσο γλυκά και μελωδικά!
Καλή σου ημέρα Καημέ μου, και να έχουμε έναν υπέροχο Δεκέμβρη.

Ζεστή πρωϊνή αγκαλιά!

 
On 1 Δεκεμβρίου 2009 στις 11:20 π.μ. , Γαία είπε...

Καλό μήνα Καημέ!Εγώ λοιπόν ξεχώρισα το τελευταίο γιατί νομίζω ότι με αντιπροσωπεύει.Ίσως έτσι είμαστε τελικά καμιά φορά οι άνθρωποι, αδύναμοι, ώστε να επαναλαμβάνουμε κάποια απ τα λάθη μας ξανά και ξανά...

 
On 1 Δεκεμβρίου 2009 στις 11:46 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@Μελίτη, καλό μας μήνα Μελίτη μου! Ξέρεις ότι δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς Μελωδία και Μέτρο!!!

 
On 1 Δεκεμβρίου 2009 στις 11:58 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@Γαία, ίσως τελικά δεν είναι θέμα αδυναμίας αλλά δύναμης το να μπορείς να επιμένεις στα "ίδια λάθη"!!! Καλημέρα και καλό μήνα!!!!

 
On 1 Δεκεμβρίου 2009 στις 2:49 μ.μ. , Σταλαγματιά είπε...

επιλογές κομματιών αγαπημένων!!


Εγώ κρατώ αυτό

Αυτό είμαι, ό,τι κι αν κάνω, όσο αλλάζω χρόνο χάνω
είμαι αυτό, για τόσο φτάνω.


Καλώς σε βρίσκω κι από εδώ :))

Καλό μήνα γεμάτο νότες, χρώματα και άρωμα Χριστουγέννων !

 
On 1 Δεκεμβρίου 2009 στις 6:05 μ.μ. , kariatida62 είπε...

Νάσαι καλά για τις μελωδικές ευχές σου πρωτομηνιάτικα!

 
On 1 Δεκεμβρίου 2009 στις 6:11 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@Σταλαγματιά, καλωσόρισες στην (πιο φρέσκια) παρέα μας!!! Καλό και γιορτινό μήνα και σε σένα!

 
On 1 Δεκεμβρίου 2009 στις 6:12 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@kariatida62, να σαι και εσύ καλά ευγενική μου kariatida και να έχεις έναν υπέροχο μήνα!

 
On 2 Δεκεμβρίου 2009 στις 2:13 μ.μ. , ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

Aαααααχ αγαπημένα τραγούδια και αγαπημένος καημός και "καημός"!

....respect!

Φιλί βροχερό!

 
On 2 Δεκεμβρίου 2009 στις 4:50 μ.μ. , zoyzoy είπε...

Μυαλό δε θα βάλει αυτό το κεφάλι
Και κλαίει, υποφέρει, πονά
Μα όσα κι αν πάθει
Τα ίδια τα λάθη
Θα κάνει ξανά και ξανά

ΟΛα υπέροχα κρατάω το τελευταίο με αντιπροσωπεύει περισσότερο!
Καλό Μήνα Καημέ μου με φιλιά θαλασσινά!!

 
On 2 Δεκεμβρίου 2009 στις 7:45 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@Πρωτόπλαστη, καλησπέρα καλή μου φίλη!
Σε ευχαριστώ που αγαπάς τους "καημούς" μου!

 
On 2 Δεκεμβρίου 2009 στις 7:47 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@Zoyzoy, καλό μήνα Zoyzoy μου! Τελικά το τελευταίο έκλεψε καρδιές...
Αχ, έρχονται στιγμές που νιώθουμε όλοι λίγο περισσότερο "επαναστάτες" (τουλάχιστον στη διάθεση)!