http://www.indiabuzzing.com/wp-content/uploads/bird-flu-cartoon.jpg
Και λίγη συμπόνοια για όσους έχουν την κοινή γρίπη ρε παιδιά!!!


Γιατί άμα πεις ότι έχεις γρίπη, σε ρωτάνε όλοι με τρομερό ενδιαφέρον: "Μήπως έχεις την καινούργια, αυτήν την Η1Ν1;;;;;"
http://static.desktopnexus.com/wallpapers/145021-bigthumbnail.jpg

Και αν τους πεις όχι, τότε παίρνουν ένα απολύτως απαξιωτικό βλέμμα, και δείχνοντας όλη τους την απογοήτευση σου λένε κάτι τύπου: "αααα, ντάξει τότε, δεν είναι τίποτα" και αλλάζουν κουβέντα!

http://img.chinaa2z.com/uploadpic/news/2009/20090504/20090504101935716175/1241403832.jpg
Γιατί ρε φίλε;

Πως δεν είναι τίποτα;

Δεν φταρνίζομαι εγώ δηλαδή,
δεν με πονάει ο λαιμός;

Δε βήχω;

Δεν έχω πυρετό;

Δεν έχω κομάρες;

http://www.santacruzhealth.org/flu/images/flu.jpg
Επειδή δηλαδή δεν είναι το Η1Ν1;;;;;;;

Ψωνάρες!!!!
Bookmark and Share

12 σχόλια:

On 28 Νοεμβρίου 2009 στις 6:18 μ.μ. , mahler76 είπε...

αχαχαχαχα, τι σνομπισμός αλήθεια χαχαχαχα
περαστικά κι όλας χαχαχα

 
On 28 Νοεμβρίου 2009 στις 7:51 μ.μ. , zoyzoy είπε...

Δηλαδή δεν είσαι "in" αν δεν έχεις την γρίπη Η1Ν1
Ε να πάμε να την κολλήσουμε γιατί τόσος σάλος για τα εμβόλια τότε??

Καλό σου ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά πάντα!!

 
On 30 Νοεμβρίου 2009 στις 9:53 π.μ. , Μελίτη είπε...

Φαίνεται πως και η γρίπη έχει τη μόδα της. Η παλιά δεν φοριέται πια, είναι πολύ basse classe βρε παιδί μου. Χαχα!
Όλα εκμοντερνίσθηκαν, απαράδεκτο να μείνει αυτός ο ιός πίσω!!!

Καλή σου μέρα με πολλά φιλιά!

 
On 30 Νοεμβρίου 2009 στις 12:59 μ.μ. , One Happy Dot είπε...

Τσ τσ τσ τσ που θέλεις ολα τα βλέμματα στραμμένα πάνω σου! Ποιός είναι το ψώνιο βρεεεεεεεεε????? :)
Περαστικά σου γλυκό μου, αν και μετά τα χθεσινά η όποια γρίπη είναι το τελευταίο από τα προβλήματά σου! Pauvre...

 
On 30 Νοεμβρίου 2009 στις 3:28 μ.μ. , ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

αχαχαχαχαχα, σα δεν ντρεπόμαστε! Ρατσιστές, παιδί μου, ακόμα και στη γρίπη! Ή το 'χεις ή δεν το 'χεις! Αν ο βήχας, το φτάρνισμα, ο πονόλαιμος δεν είναι αποτέλεσμα της γρίπης των χοιρων και των χείριστων, ΔΕ ΛΕΕΙ!

Περαστικά καημούλη μου!

 
On 30 Νοεμβρίου 2009 στις 5:35 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

ΠΕΕΕΣ ΤΑΑΑΑΑ.... ΠΕΣ ΤΑΑΑΑ!!!
Που φτερνίζομαι η γυναίκα εδώ και 2 μέρες κ αναταράζεται η ηρεμία μου... βήχω και "αναμπουμπουλώνεται" το γίν με το γιαν μου....
Ψωνάρες! Λίγο ενδιαφέρον στο συνάνθρωπό σας δε βλάπτει...

αρρωστιάρικα φιλιά από Βιέννη
υγ. αυτή τη γρίππη εμείς δε την ακούσαμε ακόμα πάντως! Παίδες... προσέξτε στα τρικ των φαρμακευτικών εταιριών! Ούτε εμβόλια μας έβαλαν να κάνουμε εδώ στο Αυστρία.... όλα χαλαρά και ήπια! Μήπως σας έχουν τρομοκρατήσει παραπάνω απ' ότι θα πρεπε εκεί στο Ελλαδιστάν; λέω γω τώρα.... μήπως;

 
On 30 Νοεμβρίου 2009 στις 7:01 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@mahler76,
"α, στους κύκλους μας θεωρείται πολύ σικ να έχεις κάνει το εμβόλιο! Ε, Νινέτα;"
Καλή εβδομάδα Μαλεράκο!Ασυνάχωτη!

 
On 30 Νοεμβρίου 2009 στις 7:04 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@zoyzoy, H-in-1 δηλαδή ε,; Τελικά την κολάς και ησυχάζεις και από το δίλημμα! (όχι δεν ήμουν από τους "τυχερούς" αλλά έτσι κι αλλιώς εμβολιάκι νιξ!) Αχ αυτή η αρμύρα των θαλασσινών φιλιών...και νεκρούς ανασταίνει!

 
On 30 Νοεμβρίου 2009 στις 7:07 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@Μελίτη, είπαμε όλα μοντέρνα πια. Νέα (τάξη στα) πράγματα!!! Κι όποιος τσιμπήσει!

 
On 30 Νοεμβρίου 2009 στις 7:09 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@OneHappyDot,είπα κι εγώ! Για καλό θα εμφανιζόσουν γλυκητάτη μου;;; Να ..."μη σε νοιάζει για μας!!!" Κοίτα εσύ να προσέχεις τώρα που προγραμματίζεις και ...κοινωνικές εκδηλώσεις!

 
On 30 Νοεμβρίου 2009 στις 7:12 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ, σε ευχαριστώ πρωτοπλαστή μου! Είναι και αυτά τα 10.000.000 εμβόλια που περιμένουν στα ντουλάπια και εγώ πάω και αρρωσταίνω ακόμα από την παλιά γρίπη;;;τσ,τσ Απαράδεκτος (μια ζωή)!

 
On 30 Νοεμβρίου 2009 στις 7:20 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@atithasopneuma, που πάει το μυαλό σου; Όχι πες ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ;;;; (άκου εκεί να γίνονται τέτοια πράγματα στο Ελλαδιστάν!) Φιλιά συν(αχο)αγωνιστικά!