http://www.global-b2b-network.com/direct/dbimage/50305984/Wooden_Toy.jpg
Ναι φίλοι μου! Εγώ που έχω τόσο εκπεφρασμένη (!) άποψη κατά των μπλογκοπαίχνιδων σας προσκαλώ σε ένα και μάλιστα όχι από τα εύκολα.

Στα πλαίσια της τεράστιας προσπάθειας (της οποίας ηγούμαι καθώς είμαι και ο μοναδικός γνώστης και μέλος της) της αναζωπύρωσης του πραγματικού ενδιαφέροντος και της επικοινωνίας γύρω από το ιστοχωριό σας προ(σ)καλώ να κάνετε μια ανάρτηση παρουσιάσης ενός καινούργιου μπλογκ! Εννοώ δηλαδή ότι σας ζητώ να μπείτε στον γλυκό κόπο να μας συστησετε/γνωρίσετε/παρουσιάσετε ένα καινούργιο μπλογκ που σας φαίνεται ενδιαφέρον.
http://www.babyproofingplus.com/images/storefront/01e89ad4-0fa6-4eb8-a780-846e1def71aa.jpg

Οι όροι του παιχνιδιού:
- Να μην είναι μπλογκ κάποιου από τους ήδη φίλους σας
- Να σας αρέσει πραγματικά και να αρχίσετε να το παρακολουθείτε
- Να έχετε κάνει το πρώτο βήμα αφήνοντας ένα σχόλιο σε κάποια ανάρτησή του.

http://www.thecuddlytoyshop.com/ekmps/shops/thecuddlytoy/images/zebra-pull-along-wooden-toy-sevi-528-p.gif
Και επειδή αν δεν το κάνω προσωπικό ξέρω ότι θα περάσει στο ντούκου (άσχετο, τι είναι το ντούκου;;;) προ(σ)καλώ, σεβόμενος το χρόνο και τη διάθεσή τους, όποιους από τους καλούς μου φίλους Χούλκ, Μελίτη, Μαλεράκο, Antoine, One Happy Dot, Jacki, Πρωτόπλαστη, και φυσικά την (πιο) παιχνιδιάρα Ζουζού!

http://www.ethicalbabe.com/pimages/1993640652.jpg
Φυσικά θα κάνω ο ίδιος την αρχή παρουσιάζοντάς σας την Άλλη άποψη!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgZThpEVsMHaWflR18VR3rBLse5HeHcDD2s0blIXR7XsUVaP5dHkNKs90ko9CvieWI73eVrTSgi1R7-dNn2UPHVMTLXEdh7Cs0_TEoMjYCoZmw42yn5zkRMASGWPu6LupastUoG22_y3kcf/s1600-r/1.JPG
Και δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερη περιγραφή από αυτή που επέλεξε ο ίδιος ο "συγγραφέας":

<<Δημιούργησα αυτό το blog με σκοπό να δημοσιεύω φιλοσοφικά κείμενα, επίκαιρα άρθρα , αφιερώματα , ιστορικά γεγονότα , θεωρίες συνομωσίας , όμορφες μουσικές , ποίηση , λογοτεχνία και γενικώς οτιδήποτε μπορεί να δώσει τροφή για σκέψη στο μυαλό του ανθρώπου.Πολλές φορές τα κείμενα που θα διαβάσετε εδώ πιθανόν να σας φανούν ανατρεπτικά, επαναστατικά , ακραία και διαφορετικά. Ξοδέψτε λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σας για να διαβάσετε κάποιο απ΄τα κείμενα του blog , δεν έχετε να χάσετε και τίποτα !>>

Χωρίς να σημαίνει ότι συμφώνω πάντα με το περιεχόμενο των αναρτήσεων του, σας το προτείνω ανεπιφύλακτα, γιατί πάντα είναι σημαντικό και χρήσιμο στη ζωή μας να υπάρχει και ...η άλλη άποψη...!

Σειρά σας...


Bookmark and Share

11 σχόλια:

On 4 Νοεμβρίου 2009 στις 8:02 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

Και φυσικά η πρόσκληση δεν περιλαμβάνει το αγαπημένο μας Αρτιστάκι που σαν άλλος "πνευματιστής" διάβασε τη σκέψη μου και ανέβασε ήδη από το πρωί μια παρόμοιας λογικής ανάρτηση!!!
Τα φιλιά μου αρτιστάκι μου!!!

 
On 4 Νοεμβρίου 2009 στις 8:30 μ.μ. , roadartist είπε...

χααααχχα λύθηκα :)
Να είσαι καλά καημέ μου.. Η αλήθεια είναι πως αντιπαθούσα πάντα τα μπλογκοπαιχν. αλλά πραγματικά διαπιστώνω τώρα μετά από τόσο καιρό, ότι μερικά (όχι όλα) κατάφερναν να μας φέρουν κοντά ή μάλλον να 'ζωντανέψουν' την μπλογκόσφαιρα.. ;)
Στα 4 βλογκς που τυχαία ανέφερα, υπάρχουν καινούργια. Καλησπερούδια!

 
On 4 Νοεμβρίου 2009 στις 11:29 μ.μ. , Antoine είπε...

Καημέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!

Εδώ τρέχω και δεν προλαβαίνω τίποτα! Ούτε καν να συνδεθώ στο λογαριασμό μου!

 
On 4 Νοεμβρίου 2009 στις 11:39 μ.μ. , mahler76 είπε...

άχου πρόσκληση σε παιχνίδι!!! έχω αρνηθεί πολλές λόγω απουσίας χρόνου άλλα παίζει να έχω ένα στο μυαλό μου που βασικά μόλις το βρήκα.

 
On 5 Νοεμβρίου 2009 στις 10:41 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@Antoine, δεν υπάρχει καμία παρεξήγηση φίλε!!! Κατανοητό! Έτσι κι αλλιώς πάντα ανεβάζεις "πρωτότυπο" περιεχόμενο!!!
Καλημέρα!!!

 
On 5 Νοεμβρίου 2009 στις 10:43 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@mahler76, μόνο μην είναι κι άλλη όπερα φίλε;)))))!!!!!
Πλάκα, πλάκα έχεις χαλαρώσει τελευταία και δεν ανεβάζεις όπως παλιά!

 
On 5 Νοεμβρίου 2009 στις 11:02 π.μ. , mahler76 είπε...

τι να κάνω βρε παιδί, πρέπει να τελειώσω την Σχολή, καλό και το μπλόγκινγκ αλλά και η καλοπέραση έχει τα όριά της. Και α για να σου πώ ότι θέλω θα βαλω!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
καλημέρααααα

 
On 5 Νοεμβρίου 2009 στις 4:50 μ.μ. , One Happy Dot είπε...

Εχω ενα βλόγιο το οποίο παρακολουθώ εδω και λίγο καιρό και είναι ηδη στο blog roll Μου απλά και μόνο γιατί με παίρνουν τα χρόνια και ξεχνάω και μην τολμήσεις να το σχολιάσεις αυτό ναι? Πρόκειται για τη Μάγισσα Κίρκη και τα γουρούνια της η οποία έχει απίστευτη αίσθηση του χιούμορ και αποκλείεται να την διαβάσεις και να μην σου φτιάξει η διάθεση... http://magissa-kirki.blogspot.com/
Πι.ες...τόσες φωτογραφίες παιχνιδιών δεν εχω ματαδεί! Ματς!

 
On 5 Νοεμβρίου 2009 στις 8:03 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@onehappydot, χα, το ήξερα το συγκεκριμένο και εδώ και λίγο καιρό το παρακολουθώ και εγώ!!! Πολύ χάρηκα όμως που συμπέσαμε...!!!
ΠιΕς (χικ!) είπαμε ανάρτηση δεσποινίς (!) αλλά επειδή είστε εσείς το δέχομαι!!!

 
On 5 Νοεμβρίου 2009 στις 11:41 μ.μ. , Μελίτη είπε...

Αγαπημένε μου φίλε,τι εκπλήξεις είναι αυτές;
Με έπιασες εξ απροόπτου. Πολύ ενδιαφέρουσα η πρότασή σου και σ' ευχαριστώ που με συμπεριέλαβες στη λίστα σου! :-)
Θα λάβω με χαρά μέρος στο "παιχνίδι" που προτείνεις (αν και στα μπλογκοπαίχνιδα δεν είμαι φαν)αλλά σου ζητώ λίγο χρόνο, γιατί αυτό που θα ψάξω να βρω και για το οποίο θα αφιερώσω ανάρτηση τελικά, θέλω να είναι κάτι που πραγματικά θα μου αρέσει.
Λοιπόν καλέ μου; Μπορώ να έχω μιά μικρή πίστωση χρόνου; Τι λες;

:-)))

Μεγάαααλη ζεστή αγκαλιά για καληνύχτα.
(Ξεκινάω ψάξιμο, χαχα!).

 
On 6 Νοεμβρίου 2009 στις 10:16 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@Μελίτη, λατρεμένη μου Μελίτη καλημέρα!!!
Σε ευχαριστώ που αν (και εσύ) αντίθετη στα παιχνίδια αποδέχεσαι την πρόσκληση! Πόσο μάλλον όταν είμαι σίγουρος ότι αυτό που θα προτείνεις θα είναι ένα ακόμα μικρό διαμαντάκι!
Και εννοείται ότι μπορείς να έχεις όσο χρόνο θες. Γιατί ξέρω ότι θα είναι προς ..."ώφελός" μας!!!

Σου στέλνω δυό Παρασκευιάτικα φιλιά και μια αγκαλιά για ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!