http://blogs.sch.gr/2dimialys/files/2009/02/dsc03143-small.JPG

Αντιπαθώ τις Απόκριες. Από κάθε άποψη!
Μου τη δίνει που πρέπει να γιορτάσουμε για το ότι τάχα θα στερηθούμε το κρέας!
Μου τη δίνει που θεωρείται γιορτή μια μέρα που παραδοσιακό φαγητό είναι η φασολάδα, η λαγάνα και τα νηστίσιμα.
Βαριέμαι πλέον τον χαρταετό!
Και σιχαίνομαι τα κομφετί.
Μην σου πω για αυτές τις παρελάσεις...
Περισσότερο όμως από όλα αντιδρώ στην ιδέα της μεταμφίεσης.
Γιατί δεν μου αρέσει να χρειάζομαι καρναβάλλοθι για να κάνω αυτό που θέλω.
Δεν μου αρέσει να περιμένω τρεις "μασκαρεμένες" μέρες το χρόνο για να πω ότι πιστεύω ή συμπεριφερθώ ελεύθερα.
Και δεν ψάχνω τέτοιες δικαιολογίες για γιορτή και ξεφάντωμα.

ΌΜΩΣ

Μιας και στους περισσότερους αρέσει αυτό το έθιμο σκέφτηκα να κάνω κάποιες πρωτότυπες προτάσεις μεταμφίεσης.
Να δανειστώ την πένα του Ανδρέα Λασκαράτου και να αντιγράψω τα σκαριφήματα των χαρακτήρων που διαχρονικά υπάρχουν στην ελληνική κοινωνία.
Και να σας προτείνω αντί για Μπάτμαν ή βασίλισσα του χιονιού, φέτος να "μεταμφιεστείτε" σε κάποια από όλες αυτές τις σπαρταριστές καρικατούρες. Σε κάποια που είναι τελείως κόντρα σε σας ή ακόμα καλύτερα σε κάποια που νιώθετε ότι σας προσεγγίζει αρκετά αλλά το κρατάτε κρυμμένο μέσα σας!
Άλλωστε είπαμε... τώρα στις Απόκριες είμαστε δικαιολογημένοι σε κάθε... ελευθεριότητα!

(και αν τολμάς στο σχόλιό σου πες μου και ποιόν διάλεξες...!)

Ξεκινάμε λοιπόν! (υπενθυμίζω, κάνεις κλικ πάνω στο κείμενο για να ανοίξει σε εικόνα που μπορείς να ζουμάρεις ΟΣΟ θέλεις! Αλλιώς... με βλαστημάς που τα κειμενάκια μου φαίνονται σαν ψείρες!)

Ο αδιάκριτος

Ο αποστομωτής


Η ευαίσθητη γυναίκα
Ο εν καλή πίστει απατημένος θρήσκος




Ο Καταφρονητής



Ο Κακόγλωσσος

Ο Μεμψίμοιρος


Ο Μακρήγορος

Ο Παινεσιάρης
Ο Παλιμπαίς
Αν θες να το χεις και σε pdf ορίστε: Ιδού ο άνθρωπος

Και για να κλείσουμε όπως αρχίσαμε ιδού και το πιο σιχαμένο κομμάτι των αποκριάτικων καρνιβαλιστικών πάρτυ:





Bookmark and Share

8 σχόλια:

On 11 Φεβρουαρίου 2010 στις 10:45 μ.μ. , kariatida62 είπε...

Mε την λαμπάντα με πήγες 20 χρόνια πίσω...
Να περάσεις καλά τις Απόκρηες και τα Κούλουμα κι'ας σου την δίνουν σαν γιορτές που "ντε και καλά πρέπει να είμαστε μες την καλή χαρά..."
Μάλλον είναι γιορτή μόνο για τα παιδιά! Και μεις δυστυχώς μεγαλώσαμε πολύ...:)

 
On 12 Φεβρουαρίου 2010 στις 10:58 π.μ. , Μελίτη είπε...

Καλημέρα Καημέ μου.
Τέλεια η ανάρτηση σήμερα! Ο Λασκαράτος απίστευτος! Προσπάθησα να κατεβάσω το pdf αλλά θέλει μέηλ και password (??)
Πάντως διάλεξα μεταμφίεση: Σίγουρα θα ήμουν ο "αδιάκριτος". Για να κάνω μια φορά στη ζωή μου κι εγώ, ό,τι μου έχουν επιβάλει οι άλλοι χωρίς καν να με ρωτούν. Να καπνίζω μέσα στα μούτρα τους, να τους παίρνω τηλέφωνο ακατάλληλες ώρες, να κάνω ακατάλληλες και μακροχρόνιες επισκέψεις, να μην ακούω, να διακόπτω τον άλλον που μιλάει, να είμαι αγενής, απαιτητική...
Ουφ! Βαρέθηκα πια να είμαι όλα τα αντίθετα από τα παραπάνω!!!

Φιλάκια και ευχές πολλές για ένα πανέμορφο Τριήμερο!

Υ.Γ. Μήπως θα μπορούσες να μου στείλεις το pdf του Λασκαράτου στο μέηλ μου; :-))
Ευχαριστώ πολύ!

 
On 12 Φεβρουαρίου 2010 στις 6:03 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@kariatida, δεν ξέρω αν εμείς μεγαλώσαμε πολύ ή αν αυτές οι γιορτές μπεμπεκίζουν πλέον επικινδύνως...
Πάντως είναι και ευκαιρία για ξεκούραση και ελεύθερο χρόνο και δεν θα την αφήσουμε να περάσει ανεκμετάλλευτη!
Καλά να περάσεις και εσύ!

 
On 12 Φεβρουαρίου 2010 στις 6:10 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@Μελίτη, δεν θα σου κρύψω ότι όσα διάβαζα τον Λασκαράτο σε σκεφτόμουν συνέχεια. Ήξερα ότι θα σου αρέσει!
Και φυσικά μου άρεσε που "πήρες θέση" και διάλεξες τον "αδιάκριτο"! Αν και όσο το σκέφτομαι ανάμεσα στους συγκεκριμένους χαρακτήρες εγώ θα διάλεγα τον "κακόγλωσσο"! Φαίνεται πως έχω φυλαγμένα σε πολλούς και ...καταπιέζομαι!! ; ))))

Όσο για το pdf θα στο στείλω αν και προσωπικά έχω γραφτεί στο συγκεκριμένο site γιατί έχει πάρα πολλά κείμενα. Ίσως βάλω κάποιον λινκ από ταχυδιαμοιραστή (!) (rapidshare) στην ανάρτηση για το κατεβάσουν όλοι όσοι θέλουν!
Προς το παρόν σου στέλνω ένα φιλί και μια αγκαλιά!

 
On 13 Φεβρουαρίου 2010 στις 9:20 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

Α! Καημέ μου, ως εδώ. Θα τα χαλάσουμε.
Τις λατρεύω τις απόκριες. Ισως γιατί σ΄ αυτή τη περίοδο πέφτουν τα γενέθλιά μου και από παιδί τα γιόρταζα πάντα με ένα πάρτυ μασκαράδων, όπου έρχονταν όλοι οι φίλοι μου και το καταδιασκεδάζαμε.
Και φυσικά από τους χαρακτήρες του Λασκαράτου θα διάλεγα αυτόν της «ευαίσθητης γυναίκας» για «τους υστερισμούς, τις λιποθυμίες, τις φωνές και τις μάνητες.» Καημό το έχω, μια φορά στη ζωή μου να κάνω κι εγώ υστερίες και να με μαζεύουνε. Θα το καταφχαριστηθώ.
Καλό τριήμερο να περάσεις, και σου εύχομαι ολόψυχα να μη ‘σιχαθείς’ πολύ τις αναμεταδόσεις από το βραζιλιάνικο καρναβάλι.
Κουράγιο. Κι αυτό θα περάσει.
Φιλιά.

 
On 13 Φεβρουαρίου 2010 στις 7:15 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@houlk, καλησπέρα καλή μου φιλενάδα!!!!
Χαίρομαι για την επιλογή σου! Σπάστα όσο θες! (αν και κάτι μου λέει ότι και πάλι γλυκύτατη θα είσαι...!)

 
On 14 Φεβρουαρίου 2010 στις 7:47 μ.μ. , zoyzoy είπε...

Και'γω θα διαφωνήσω μαζί σου, με τρελαίνουν οι απόκριες ίσως αναζητώ την τρέλα τους τη διασκέδαση που μας λείπει απ'την καθημερινότητα.
Τους ζηλεύω όλους αυτούς που συμμετέχουν στα καρναβάλια γιατί έχουν το θάρρος την τόλμη και ζούν το όνειρο την τρέλα τους.
Απο τους χαρακτήρες του Λασκαράτου θα διάλεγα τον "αποστομωτή" για να αποστομόνω όλους όσους με καταπιέζουν με τα πρέπει και τα "δήθεν" να μην ακούω να μ'ακούνε εκείνοι συνέχεια.
Καλά κούλουμα να'χεις!!

 
On 15 Φεβρουαρίου 2010 στις 11:49 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@zoyzoy, καλημέρα ταξιδιάρα μου και καλή Σαρακοστή! Πως πάει ο γιόκας που φέτος "ντύθηκε" φρουρός της πατρίδος; Ελπίζω να το χει πάρει χαλαρά!