Κάθε φορά που ρίχνει τέτοια μπόρα το μυαλό μου πηγαίνει στους συνανθρώπους μας που είναι στο δρόμο.
Και δεν εννοώ στους οδηγούς αλλά στους άστεγους.
Σε όλους εκείνους που δεν έχουν την "πολυτέλεια" ενός στεγνού και ζεστού κρεβατιού.
Που απλώνουν τα βρεγμένα τους χαρτόκουτα για στρώμα ή πλαγιάζουν σε νοτισμένα παγκάκια και υγρές γωνιές της πόλης.
Και νιώθω ακόμα πιο ένοχα.
Έτσι έγινε και σήμερα.

http://www.inloughborough.com/newsimages//2008/07/images/homeless.jpg

Συνήθως όμως μόλις μπω σπίτι και φτιάξω κάτι να φάω,το μυαλό μου φεύγει από εκεί και ξαναγυρίζει στα γνωστά "σημαντικά θέματα" που μας απασχολούν...
  • "Πρέπει να πάρω καινούργιο μπουφάν και χειμωνιάτικα παπούτσια. Να βγω αύριο το πρωί ή να περιμένω να πληρωθώ την άλλη βδομάδα και βγαίνω μετά; "(βρέχει κιόλας...)
  • "Πρέπει να βάλω και NOVA, αν θέλω να βλέπω αξιοπρεπώς τους αγώνες (όνειρα...)"
  • "Πότε θα αρχίσω να διαβάζω το καινούργιο μου βιβλίο;"(όταν κλείσεις τη ρημάδα την τηλεόραση...)
  • "Στη δουλειά όλο αναστάτωση είναι. Προγραμματισμός και συσκέψεις. Κάπου διάβασα ότι αν θέλεις να μην δουλέψεις οργάνωσε μια σύσκεψη και θα περάσει η ώρα!" (τεμπελοφιλόσοφε...)
  • "Αυτό το Σαββατοκύριακο θα κοιτάξω να το ευχαριστηθώ, όχι να περάσει χωρίς να το καταλάβω όπως το προηγούμενο..."(και το προπροηγούμενο...)
  • "Έλα ρε φίλε, τι λέει ... δεν μπορείς σήμερα,ε... Παρασκευή βράδυ και μέσα ...@#$%&*!(*"(τον βαριόμουν και λίγο ...)
  • "Βρήκα στην πόρτα που τον καινούργιο κατάλογο του ΙΚΕΑ. Το ήξερες ότι είναι το έντυπο που έχει τυπωθεί περισσότερο και από τη Βίβλο; Πάντως δεν είδα κάτι να με ενδιαφέρει..." (εκτός από τα κεφτεδάκια ίσως...)
  • "Φέτος δεν μας γέμισαν την είσοδο με φυλλάδια/σκουπίδια οι υποψήφιοι. Φτώχεια..;Καλύτερα" (προλαβαίνουν πάντως...)
  • "Πάντως η κίνηση έχει ξαναγίνει αφόρητη! Μα καλά ήθελα να ξέρω όλοι αυτοί ...που πάνεεεε; "(κλισέ...)
  • "Έβγαλε νέα τριλογία ο Λιακό, τον άκουσα χθες βράδυ που έβαλα την τηλεόραση στο timer." (δεν με νανουρίζει τελικά έτσι που φωνάζει...)
  • "Τη Δευτέρα έχει τον Κραουνάκη στο Θ. Βράχων. Ας ελπίσουμε να μην βρέχει πέρυσι τέτοιο καιρό στη συναυλία της Χαρούλας" (ή όπως σήμερα το πρωί)
Dacapo...
Bookmark and Share

14 σχόλια:

On 18 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:13 μ.μ. , Roadartist είπε...

Τι φωτεινές ψυχές έχει η blogόσφαιρα..
Αρκεί να επιλέγεις τι να διαβάσεις..
Να μη σταματήσεις να μας γράφεις ποτέ :)
σε φιλώ πολύ, καλό σουκου:)

 
On 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:00 π.μ. , jacki είπε...

Κι εγώ πότε θα πληρωθώ; Περιμένει και ο ΤΣΜΕΔΕΣ.. Τι να κάνεις καημέ μου.. 6 μήνες απλήρωτη αλλά τουλάχιστον έχω στεγνό κρεβάτι να κοιμάμαι..
Αν και είπα ότι θα τα κόψω όλα αυτά.. μια αγκαλιά θα ζητήσω από εσένα σήμερα.. Κάνει κρύο και βρέχει.

 
On 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:03 π.μ. , zoyzoy είπε...

Φαίνεται ήταν η μέρα της αυτογνωσίας η χθεσινή!
Σκόρπιες σκέψεις δεμένες με το νήμα της καθημερινότητας!

Καλό ΣΒΚ όχι όπως τα προηγούμενα να'χεις με φιλιά θαλασσινά!

 
On 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:04 μ.μ. , Μελίτη είπε...

Ευτυχώς που υπάρχει ακόμα ευαισθησία γύρω μας και άνθρωποι σαν και σένα που ρίχνουν ένα "άλλο" βλέμμα σ' αυτά που οι περισσότεροι δεν βλέπουν ή δεν θέλουν να δουν. Αυτή η φωτογραφία με τον άνθρωπο και τον σκυλάκο να μοιράζονται μια ομπρέλα, μου έκαψε την καρδιά.
Καλό Σαββατοκύριακο καλέ μου Subtitle.
Τα φιλιά μου...

 
On 20 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:14 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@roadartist, Καλή σου μέρα αρτιστάκι μου! Με συγκινεί να διαβάζω τέτοια λόγια για μένα, αν και το μόνο που κάνω είναι απλά να μοιράζομαι τις σκέψεις μου με αγαπημένους φίλους!

 
On 20 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:15 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@jacki, μια μεγάλη, ζεστή, συν-αδελφική αγκαλιά και ένα φιλί για σένα γλυκιά μου jacki!! (Και να μη σταματήσεις ποτέ να τα ζητάς γιατί τα αξίζεις...!)

 
On 20 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:21 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα
Πέρασα να σου υπενθυμίσω να ευχαριστηθείς το Σαββατοκύριακο (αν δεν το έχεις ήδη κάνει)- μένουν ακομα κάμποσες ώρες.
:D

 
On 20 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:24 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@zoyzoy, σκέψεις για να σκορπίζει ο νους απ΄τα μεγάλα και τα δύσκολα... Καλημέρα ταξιδιάρα μου!

 
On 20 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:26 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@houlk, καλημέρα σοφή μου Houlk, το προσπαθώ, ήδη τα πάω καλύτερα από το προηγούμενο... Φιλιά!!!

Υ.γ. αν και όπως ξέρεις το Σ/Κ ξεκινάει Παρασκευή μετά τη δουλειά και τελειώνει Κυριακή μετά το μεσημεριανό (δυστυχώς...)

 
On 20 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:31 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@Μελίτη, καλημέρα Μελιτάκι μου καλό! Με συγκινείς πάντα με τα καλά που μου γράφεις.
Νομίζω ότι όλοι μας λίγο πολύ είμαστε ευαίσθητοι αλλά κάποιοι είναι εκπαιδευμένοι να "αντιπαρέρχονται" πιο εύκολα και αυτό είναι πιο "χρηστικό" για την καθημερινότητά τους...
Όσο για μας τους υπόλοιπους,την ευαισθησία και την ανθρωπία μας θα τη διοχετεύουμε σε στίχους και τέχνες (όσο δεν θα έχουμε το κουράγιο ή τη δύναμη να την κάνουμε πράξη...!)

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 5:18 μ.μ. , One Happy Dot είπε...

Μια στιγμή κρατάνε αυτές οι σκέψεις γιατί υπάρχουν πάντα κάποιες άλλες λιγότερο/περισσότερο σημαντικές...ανάλογα με το πως βλέπεις το ποτήρι σου...μισοάδειο, μισογεμάτο...
Τουλάχιστον έχουν κάποια διάρκεια, μια παρουσία...ίσως και μια ουσία! Φιλί πεταχτό!

 
On 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:54 π.μ. , Antoine είπε...

Ο κατάλογος του ΙΚΕΑ προσέκρουσε και στο δικό μου παράθυρο -ευτυχώς δεν είχαμε ατυχήματα- και η μάνα μου φαγώθηκε να πάρω ένα νέο ιδανικό σκαμπό για το δωμάτιο...

Οι στιγμές, πάντως, που πιάνουμε το εαυτό μας να συλλογίζεται, είναι ακρετά ιδιάζουσες. Και ένα άθροισμα συλλογισμών είναι και το άνωθεν...

 
On 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 6:23 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

OneHappyDot, το άρπαξα!!! Θενκς!

 
On 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 6:24 μ.μ. , Γ.Π. είπε...

@antoine, ιδιάζουσες ...μου ταιριάζει φοβάμαι αυτή η λέξη!!! Καλησπέρα φίλε!