"… Αγαπώ τους απλούς ανθρώπους, που ο Θεός ή η φύση δεν τους προίκισε με κάποιο...
ταλέντο!!!
Φαίνεται πως κι ο Θεός τους αγαπάει, γι’ αυτό έπλασε τόσους πολλούς!
… Εκτιμώ τους καλούς ανθρώπους, τους άξιους, που τα καταφέρνουν με την αξία τους!
… Θαυμάζω τους ταλαντούχους!
… Αντιπαθώ τους ψεύτες, τους… δήθεν!
… Σιχαίνομαι τους… ξερόληδες!
… Βαριέμαι αφόρητα τους ψηλομύτηδες!
… Χειροκροτώ τους… υψηλά ιστάμενους όταν το αξίζουν (κι ας είναι λίγοι αυτοί που πραγματικά το αξίζουν"

Απλά!
Πως μερικές γραμμές χτίζουν το σκαρίφημα μιας χορτάτης ζωής...


Bookmark and Share

4 σχόλια:

On 30 Σεπτεμβρίου 2009 στις 5:25 μ.μ. , jacki είπε...

Όντως..
Πολύ ώριμα τα λόγια αυτά.
Καλησπέρα και καλό βραδάκι καημέ μου..
(Συγχώρα με αλλά δε μου κάνει καρδιά να σε λέω υπότιτλέ)

 
On 1 Οκτωβρίου 2009 στις 8:25 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@jacki, jacki μου, αστέρι μου με συγκινείς πολύ να με λες καημό! Και επειδή ούτε εμένα μου αρέσει τελικά τόσο το subtitle σου υπόσχομαι ότι από την επόμενη ανάρτηση ο Καημός θα επιστρέψει δριμύτερος!

 
On 2 Οκτωβρίου 2009 στις 7:47 μ.μ. , zoyzoy είπε...

Είσαι τρελός και 'μένα μ'αρεσε το παλιό ψευδώνυμό σου!
Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!

 
On 3 Οκτωβρίου 2009 στις 10:54 π.μ. , Γ.Π. είπε...

@zoyzoy, zoyzoy μου δεν ξέρω βέβαια αν αυτό είναι καλό ή κακό αλλά τελικά ο Καημός είνα πάντα εντός μας!!!